nieruchomosci lobos office
nieruchomosci lobos office
nieruchomosci lobos office
  • nieruchomosci lobos office Czyżyny
    doskonały dojazd
    rozwinięta infrastruktura
    nieruchomosci lobos office
    sprawna komunikacja - bezpłatne parkingi

    • 8 minut do Dworca Głównego • węzeł komunikacyjny 8 linii tramwajowych i 11 autobusowych
    • ścieżki rowerowe • darmowe miejsca parkingowe • w sąsiedztwie Centrum Handlowe, restauracje, punkty usługowe, szkoły i przedszkola, stacja benzynowa

    sprawdź szczegóły
  • nieruchomosci lobos office Niski czynsz i koszty
    eksploatacji
    nieruchomosci lobos office

    • Czynsz: 12,85 EUR/m2 • Opłaty eksploatacyjne: 12,50 PLN/m2 czynsz i opłaty eksploatacyjne niższe o 7-15% od oferty konkurencyjnej budynków klasy A

    sprawdź szczegóły
  • nieruchomosci lobos office Niższe koszty
    operacyjne Twojej firmy
    nieruchomosci lobos office
    energooszczędność - Leed Platinum

    • o 53,5% niższe całkowite roczne koszty energii oraz o 66,5% niższe koszty zużycia wody pitnej rocznie w stosunku do systemów tradycyjnych • oświetlenie LED w całym budynku
    • opomiarowanie BMS

    sprawdź szczegóły
  • nieruchomosci lobos office Elastyczność
    i bezpieczeństwo
    Twojego biznesu
    nieruchomosci lobos office
    nowoczesne technologie - design - bezpieczeństwo zasilania

    • światłowody, nielimitowane linie telefoniczne • podłogi podniesione • sufity podwieszane • okna o wysokości pełnej kondygnacji • dźwiękoszczelność pomieszczeń • serwerownie oraz UPS’y
    • własna stacja trafo z agregatem prądotwórczym • system kontroli dostępu i CCTV • beton architektoniczny, wysokiej jakości ceramika

    sprawdź szczegóły
  • nieruchomosci lobos office Twój pakiet korzyści nieruchomosci lobos office
    kompleksowe dopasowanie Twojego nowego biura do Ciebie

    • w cenie najmu: projekt architektoniczny wnętrza, wykończenie powierzchni „pod klucz”
    • na miejscu dla Twojej wygody: market biurowy, punkt poligraficzny
    • recepcja z dostępem 24/7 • dla rowerzystów: parkingi i szatnie z prysznicami

    sprawdź szczegóły
DLACZEGO
CZYŻYNY?
Biurowiec Lobos położony jest w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Krakowa - Czyżyny.
Czyżyny to:
nowoczesna architektura, łatwy dostęp do usług, komunikacji miejskiej oraz terenów rekreacyjnych.
W sąsiedztwie znajdują się m.in: Politechnika Krakowska, Krakowska Strefa Ekonomiczna oraz Kraków EXPO (w odległości 6 min. umożliwia uczestnictwo w prestiżowych targach branżowych).
nieruchomosci lobos office

Planując inwestycję braliśmy pod uwagę również stworzenie stymulującego otoczenia, które zwiększy satysfakcję nieruchomosci lobos office z pracy i pozwoli czerpać z niej dodatkowe korzyści. Dlatego też budynek nasz położony jest zaledwie 5 min od Parku Lotników Polskich - największego parku w Krakowie, idealnego miejsca do rekreacji i wypoczynku dla Twoich pracowników - z myślą o ich wydajności pracy.

W najbliższej okolicy znajduje się Centrum Handlowe Czyżyny, nieruchomosci lobos officerestauracja McDonald’s, wiele punktów usługowych, szkół i przedszkoli, stacja benzynowa, dworzec autobusowy oraz linia szybkiego tramwaju, które zapewniają pracownikom szybki i sprawny dojazd do biura, centrum miasta czy Dworca Głównego PKP. W naszej okolicy znajduje się wiele bezpłatnych miejsc parkingowych, nowoczesne osiedla oraz budynki mieszkalne.

ROZBUDOWANA INFRASTRUKTURA DROGOWA CZYŻYN
• przebudowana ul. Mogilska i al. Jana Pawła II pozwala na dojazd bez korków do Dworca Głównego w 8 minut
• nowoczesne Rondo Czyżyńskie z Dworcem Autobusowym oraz linią szybkiego tramwaju 8 linii tramwajowych i 11 autobusowych
nowa ścieżka rowerowa pozwala na szybką i bezpieczną komunikację z całym Krakowem
wiele darmowych miejsc parkingowych w okolicy
nieruchomosci lobos office nieruchomosci lobos office
nieruchomosci lobos office
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
• Dzielnica: Czyżyny
• Oddanie do użytkowania: październik 2016 r.
• Powierzchnia całkowita: 8000 m2
• Powierzchnia GLA: 5 600 m2
• Pow. typowego piętra: 1390 m2
• Minimalna powierzchnia wynajmu: 235 m2
4 kondygnacje naziemne + 1 podziemna
2 windy
• Miejsca parkingowe: 96
(56 naziemnych, 40 podziemnych)
• Miejsca rowerowe: 60
(30 podziemnych + 30 naziemnych)
Podłogi podnoszone 10 cm +
kasety podłogowe tłumiące dźwięk
• Sufity podwieszane z ukrytym
profilem, dźwiękoszczelne
• Oświetlenie LED w całym budynku
• Wysokość w świetle parteru: 3,3 m
(całkowita 3,93 m)
• Wysokość w świetle piętra I-III
3,0 m (całkowita 3,63 m)
• Indywidualne opomiarowanie BMS
• Okna o wysokości pełnej kondygnacji.
Wysokiej klasy dźwiękoszczelne szyby.
OFERTA
• Czynsz: 12,85 EUR/m2
• Opłaty eksploatacyjne: 12,50 PLN/m2
• Opłata za miejsce parkingowe:
30 EUR/miejsce naziemne
60 EUR/miejsce podziemne
• Współczynnik powierzchni wspólnej 6,5%
• Współczynnik miejsc parkingowych:
1:50 miejsc

• Długość umowy najmu: min 3 lata

• Wliczone w ceny najmu:
projekt aranżacji wnętrz,
wykończenie powierzchni
„pod klucz”
OSZCZĘDNOŚĆ I EKOLOGIA
Biura w budynku LOBOS
office:


• generują mniejsze
roczne całkowite

koszty eksploatacyjne,

• ograniczają negatywny wpływ
na środowisko naturalne

• oraz zapewniają komfort
środowiska pracy


wszystko to dzięki
odpowiednim rozwiązaniom
REDUKUJESZ KOSZTY ENERGII
Roczne całkowite koszty energii o 53,5% niższe (z uwględnieniem klmatyzacji oraz ogrzewania), w stosunku nieruchomosci lobos office do technologii tradycyjnych. • Energooszczędne oświetlenie LED w całym budynku (o 80% niższe koszty roczne oświetlenia). • BMS: indywidualne opomiarowanie zużycia energi, precyzyjne zarządzanie budynkiem pomagające w uzyskaniu oszczędności eksploatacyjnych. • Energooszczędny i niezawodny system wentylacji i klimatyzacji budynku wykorzystujący jednostki wentylacyjne z odzyskiem ciepła oraz czterorourowy system fancoil i energooszczędny agregat wody lodowej (zmniejszenie kosztów energii o ponad 26%)
REDUKUJESZ KOSZTY WODY
66,5% oszczędności zużycia wody nieruchomosci lobos office pitnej w stosunku do tradycyjnych technologii, dzięki zastosowaniu oszczędnych urządzeń oraz wykorzystaniu filtrowanej wody deszczowej do spłukiwania toalet. To ponad milion litrów wody rocznie!
• Wykorzystanie wyłącznie zieleni zewnętrznej nie wymagającej dodatkowych systemów nawadniania
ZWIĘKSZASZ PRODUKTYWNOŚĆ SWOICH PRACOWNIKÓW

• Czy wiesz, że według danych World Green nieruchomosci lobos office Building Council podniesienie jakości środowiska wewnątrz budynku poprzez zwiększenie ilości świeżego powietrza oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji (LZO, CO2) może zwiększyć produktywność pracowników od 8 do 11%? Dlatego w LOBOS Office już w trakcie budowy przestrzegane są rygorystyczne

procedury dbałości o jakość powietrza, stosowane są materiały niskoemisyjne a ilość świeżego powietrza o ponad 30% przewyższa wielkości standardowe.

Lobos office będzie zgodny z wymogami prestiżowego certyfikatu LEED na najwyższym poziomie PLATINUM!

Dla Ciebie oznacza to nie tylko gwarancję najwyższego komfortu użytkowania, ale również znaczne zmniejszenie kosztów operacyjnych i zużycia energii.

LEED – Leadership in Energy and Environmental Design – bierze pod uwagę wszystkie aspekty projektu: usytuowanie budynku, działkę, zużycie materiałów, energii elektrycznej oraz wody, jakość powietrza wewnątrz budynku i aspekty zdrowotne, innowacyjność projektu oraz wpływ wybranych rozwiązań architektonicznych na środowisko naturalne.

nieruchomosci lobos office
ZWIĘKSZASZ PRODUKTYWNOŚĆ SWOICH PRACOWNIKÓW
Nasz budynek zaprojektowaliśmy tak, aby Twoim pracownikom pracowało się lepiej. Zadbaliśmy o to, by w całym budynku były zielone rozwiązania oraz by był on zgodny z certyfikatem LEED w standardzie PLATINUM. Nasze bogate doświadczenie na rynku biurowym pozwoliło nam na zapewnienie ergonomii i wygody na najwyższym poziomie.
REDUKUJESZ KOSZTY OPERACYJNE I SKUPIASZ SIĘ NA BIZNESIE
Technologie wykorzystywane w budynku Lobos są o ponad 50% bardziej energooszczędne niż tradycyjne rozwiązania, dlatego też pozwalają Ci zmniejszyć koszty operacyjne. Dodatkowo nasz market, biuroserwis oraz punkt poligraficzny na miejscu dba o Twoje potrzeby realizując je w zaledwie kilka minut.
nieruchomosci lobos office

Z MYŚLĄ O KIEROWCACH

Budynek Lobos office wyposażony został w 96 miejsc parkingowych , w tym 40 na przestronnym parkingu podziemnym oraz 56 miejsc parkingowych na powierzchni. Dodatkowo w okolicy można bezpłatnie zaparkować swój samochód.

nieruchomosci lobos office

Z MYŚLĄ O ROWERZYSTACH I LUDZIACH AKTYWNYCH

Przygotowaliśmy parking rowerowy na 60 miejsc (30 miejsc pod ziemią oraz 30 miejsc na powierzchni). Dodatkowo budynek wyposażony jest w damską oraz męską szatnię dla rowerzystów z prysznicami.

nieruchomosci lobos office

Z MYŚLĄ O TWOIM BEZPIECZEŃSTWIE

Lobos office oferuje Najemcom udogodnienia i zaawansowane technologicznie środowisko infrastrukturalne. Budynek wyposażony jest w kontrolę dostępu, CCTV oraz ochronę. Zapewniamy również recepcję z obsługą oraz pełną administrację budynku.

NOWOCZESNE TECHNOLOGIE WYKOŃCZENIA

Z myślą o bezpieczeństwie i korzystając z najnowszych technologii zadbaliśmy o:

• Własną stację trafo z agregatem
prądotwórczym
• Światłowody, nielimitowane linie
telefoniczne
• Oświetlenie LED w całym budynku
• Miejsce pod serwerownie oraz
UPS’y
• Nowoczeny design (zastosowanie
betonu architektonicznego oraz
wysokiej jakości ceramiki)

Sufity podwieszane
- wysokiej jakości dźwiękoszczelne panele z ukrytym profilem

Okna o wysokości pełnej kondygnacji to więcej naturalnego światła.
Wysokiej klasy dźwiękoszczelne szyby.
Wysokość w świetle piętra 3.0 m (całkowita 3,63)
Wysokość w świetle parteru 3.3 m (całkowita 3,93)

Oświetlenie LED w całym budynku

Indywidualne
opomiarowanie BMS

System kontroli dostępu
oraz CCTV

Podłogi podniesione
10 cm + kasety podłogowe tłumiące dźwięk

GWARANCJA JAKOŚCI

Aby mieć pewność, że nasz budynek wykonany będzie z najwyższą jakością i starannością nasz projekt wykonała renomowana krakowska firma Q-ARCH oraz jako generalnego wykonawcę wybraliśmy jedną z największych firm budowlanych na świecie - firmę HOCHTIEF.

DODATKOWE USŁUGI DLA TWOJEJ WYGODY

RECEPCJA Z OBSŁUGĄ

Nasza recepcja zapewni pełną i profesjonalną obsługę dla Twojej firmy. Zapewniamy dostęp 24 godziny 7 dni w tygodniu.

MARKET BIUROWY

Własny zapas artykułów biurowych i spożywczych nie będzie Ci już potrzebny. Nasz market zaopatrzy Twoje biuro w urządzenia, artykuły biurowe, tusze i tonery, artykuły spożywcze i gospodarcze na preferencyjnych warunkach. Dostawa w 5 minut.

PUNKT POLIGRAFICZNY

W punkcie poligraficznym nasi specjaliści z ponad 20 letnim doświadczeniem pomogą Ci w zakresie pełnej obsługi poligraficznej (między innymi oprawa, druk w każdym formacie na każdym rodzaju papieru czy też tworzenie folderów oraz materiałów promocyjnych).

LUNCH I KAWA

Codziennie możliwość zamawiania smacznej i zdrowej żywności. Możliwość bezpłatnego zainstalowania profesjonalnych ekspresów do kawy.

KSERO W TWOIM BIURZE

Na każdym piętrze lub w Twoim biurze możemy umieścić profesjonalne urządzenia wielofunkcyjne Canon z systemem zarządzania wydrukami uniFLOW tak, by umożliwić Ci szybkie, bezpieczne drukowanie, skanowanie, kopiowanie.

ELASTYCZNIE
UKSZTAŁTUJ
SWOJĄ
PRZESTRZEŃ
BIUROWĄ

Inwestycja Lobos office w Czyżynach to nowoczesny biurowiec klasy A przyjazny Najemcom.
Istnieje możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni biurowej, by dopasować ją do potrzeb swojej firmy.

Budynek Lobos office został zaprojektowany jako układ otwartych powierzchni, które będą aranżowane do wymogów przyszłych użytkowników, co pozwala na elastycze kształtowanie powierzchni przeznaczonej do pracy indywidualnej i zespołowej, rekreacyjnej i reprezentacyjnej.

Wychodzimy naprzeciw potrzebom i planom naszych Najemców. Wszystko po to, by uprzyjemnić, usprawnić codzienny rytm pracy i sprawić, że biuro stanie się miejscem w którym pracuje się kreatywnie, przyjemnie i efektywnie. Takim, do którego z chęcią się wraca.

Określ styl Twojej pracy, Twój charakter, Twoje potrzeby.

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji. Naszym zadaniem jest dobrać dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Projektujemy i wyposażamy sale konferencyjne, szkoleniowe oraz audytoryjne.

Indywidualnie traktujemy każdą realizację dobierając rozwiązanie do wymagań i oczekiwań.

Niezależnie, jakie wnętrze biurowe potrzebujesz wyposażyć oczekujesz funkcjonalności, komfortu, niepowtarzalności.

Naszym zadaniem jest dobrać dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Zaprojektować Twoje miejsce pracy. Wyposażyć je w to, czego naprawdę potrzebujesz.

Twoje biuro może rosnąć wraz z rozwojem Twojego przedsiębiorstwa. Proponujemy rozwiązania gwarantujące elastyczność zabudowy wnętrz.

O NAS

Jesteśmy grupą spółek wyspecjalizowanych w obsłudze firm w zakresie dostarczania kompletnego wyposażenia, mebli i artykułów biurowych, urządzeń drukujących, a także wynajmie powierzchni biurowej.

27-letnie, unikalne doświadczenie nabywane od 1988r., pozwoliło nam uzyskać kompletną wiedzę na temat potrzeb przedsiębiorców, zarówno tych małych i średnich, jak również dużych korporacji, zakładów przemysłowych, szkół, urzędów i innych instytucji publicznych.

Posiadamy duży sklep internetowy, sieć sklepów z urządzeniami i artykułami biurowymi, biuroserwis, biura handlowe w 10 miastach w Polsce oraz wielooddziałowy serwis wysokonakładowych urządzeń drukujących. Własne centrum dystrybucyjno-logistyczne z magazynem wysokiego składowania sprawia, iż większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki.
Specjalizujemy się również w zakresie aranżacji i wyposażenia przestrzeni biurowej oraz użyteczności publicznej. Tworzymy zespół najlepszych, wykwalifikowanych specjalistów, co pozwala nam świadczyć usługi doradcze i projektowe. Nasza oferta obejmuje również profesjonalny montaż mebli. Posiadamy bogate portfolio realizacji przestrzeni biurowych oraz hotelowych.

Od 20 lat świadczymy usługi wynajmu powierzchni biurowych.
Nasze doświadczenie sprawia, iż w kwestiach biurowych jesteśmy prawdziwym specjalistą oraz wiarygodnym partnerem biznesowym.

Całościowe projektowanie przestrzeni biurowych i hotelowych, fit-out, projekt architektoniczny wnętrz, wyposażenie w meble.

Kompleksowe zaopatrzenie biur w urządzenia i artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne, artykuły BHP, gospodarcze, spożywcze i inne.

Zaawansowane technologie biurowe, wyposażanie firm w urządzenia wielofunkcyjne i wielkoformatowe, systemy finansowania, dzierżawy i obsługi systemowej.

Wynajem powierzchni biurowej z uwzględnieniem elastycznego kształtowania przestrzeni względem potrzeb klienta.

Pełna obsługa poligraficzna - oprawa, druk w każdym formacie na każdym rodzaju papieru, tworzenie folderów i materiałów promocyjnych.

O jakości naszych usług i opłacalności współpracy z nami najlepiej świadczą długoletnie umowy z naszymi klientami, którzy pomimo zmian rynkowych są z nami często od ponad 20 lat

Lobos w liczbach:

LOBOS GROUP

Jesteśmy przekonani o jakości naszego nowego budynku oraz o komforcie jaki zapewni on naszym pracownikom, dlatego przenosimy naszą główną siedzibę do budynku LOBOS office w Czyżynach.

KONTAKT

KRAKÓW, 31-548 Kraków, al. Pokoju 1A

tel. 801 555 556 tel. 508 566 626

nieruchomosci@lobos.pl

Oznaczymy wizualnie Twoją firmę na totemie.

Jesteśmy członkiem zielonej organizacji
U.S. Green Building Council.*

*- organizacja handlowa promująca zrównoważone budownictwo, twórca systemu LEED (Leadership in Energy and Environmental Design)

nieruchomosci lobos office